عضويت    ورود
پنل ورودي

گزارش قله ی کرگز

طبق تقویم باشگاه کوهنوردی مهربین برنامه صعود به قله ی کرگز جمعه 1395/10/10 برگزار شد.

اعضا شرکت کننده:
1 - مجید ماهوش ( کوروش )
2 - غلام کبیری ( همایون )
3 - نصرالله کاظمی
9 - امیرحسین بیگی
10 - عبدالرحمان موسوی ( روزبه ) آخر گام و سرپرست

گزارش برنامه :

ساعت 4:30 صبح از مبدأ با سه دستگاه اتومبیل شخصی به طرف کامو حرکت کردیم از مسیر آزاد راه اصفهان - تهران وارد جاده فرعی میمه - کاشان شدیم و با طی حدود 20 کیلومتر، پس از روستاهای جوشقان قالی و چوگان به روستای کامو رسیدیم و آخر روستا و 100 متر بعد از کارخانه یک و یک از سمت چپ جاده وارد خاکی ماشین رو که با تابلو معدن مشخص است شدیم و پس از پیمودن حدود 2 کیلومتر ساعت 7 صبح نزدیک ساختمان گلی(جان پناه) در کنار استخر آب که کاملا" یخ بسته بود توقف کردیم و حدود 30 دقیقه برای صرف صبحانه و آماده شدن گروه سپری شد.
گزوه با سر گامی آقای مختاری و آخر گامی و سرپرستی بنده ساعت 7:30 از کنار اتاق گلی با وجود برف زیادی که منطقه را سفید پوش کرده بود به طرف قله راهی شد.
پس از پیمایش 30 دقیقه و قبل از سوار شدن بر یال سمت راست به میان داری آقای بیگی حدود 10 دقیقه نرمش و حرکات کششی انجام گرفت و پس از بستن ( کرامپون) به طرف قله رهسپار شد وجود برف از سرعت گروه می کاست استراحت های چند دقیقه ای و خوردن آب و تنقلات در طی مسیر انرژی از دست رفته را جبران می کرد ساعت 11 کنار رصدخانه رسیدیم با گرفتن چند عکس از محیط رصد خانه رهسپار قله شدیم که با وزش باد سردی روبرو شدیم و در ساعت 11:30 موفق به صعود قله شدیم .
پس از مراسم قله و گرفتن چند عکس ساعت 12 از یال چپ فرود آمدیم بیشتر مسیر را برف اسکی کردیم و ساعت 15 در کنار ساختمان گلی مشغول خوردن نهار شدیم .
ساعت 15/30 راهی مقصد شدیم و ساعت 17 به شهرمان رسیده و اعضاء گروه در کمال صحت و سلامت و شادابی از همدیگر جدا شدند.

گزارش از سرپرست

عکاس : احسان صمدی
موضوع: گزارشات باشگاه » گزارش درون استانی نويسنده modir  12-01-1396, 12:08   بازديد: 401
ارسال ديدگاه
نام:
ايميل:
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler