عضويت    ورود
پنل ورودي

گزارش قله ی کرگز

طبق تقویم باشگاه کوهنوردی مهربین برنامه صعود به قله ی کرگز جمعه 1395/10/10 برگزار شد.

اعضا شرکت کننده:
1 - مجید ماهوش ( کوروش ) سرپرست
2 - غلام کبیری ( همایون )
3 - نصرالله کاظمی
9 - امیرحسین بیگی
10 - عبدالرحمان موسوی ( روزبه ) آخر گام

گزارش برنامه :

رأس ساعت 4:30 صبح از مبدأ خمینی شهر با سه دستگاه اتومبیل شخصی به سوی جاده میمه حرکت کردیم. در مسیر میمه –دلیجان بعد از شهر میمه به جاده فرعی میمه –کاشان رسیدیم. با طی حدود 20 کیلومتر، پس از عبور از روستاهای جوشقان قالی و چوگان به روستای کامو رسیدیم. در آخر روستای کامو 100 متر بعد از کارخانه یک و یک در سمت چپ جاده وارد خاکی ماشین رو شدیم و پس از پیمودن حدود 2 کیلومتر ساعت 7 صبح نزدیک ساختمان گلی(جان پناه) در کنار استخر آب که کاملا" یخ بسته بود توقف کرده . حدود 30 دقیقه برای صرف صبحانه ، آماده شدن گروه و گرفتن چند عکس یادگاری سپری شد.
گزوه به اول گامی آقای مختاری و آخر گامی بنده و به سرپرستی آقای ماهوش در ساعت 7/30 از کنار اتاق گلی و با وجود برف زیادی که منطقه را سفید پوش کرده بود به طرف قله راهی شد.
پس از پیمایش 30 دقیقه و قبل از سوار شدن بر یال سمت راست به میان داری آقای بیگی حدود 10 دقیقه نرمش و حرکات کششی انجام گرفت .
بعداز بستن یخ شکن ( کرامپون) به طرف قله رهسپار و با وجود برف زیاد استراحت های چند دقیقه ای و خوردن آب و تنقلات کم در طی مسیر ساعت 11 در پای رصدخانه رسیدیم بعد از گرفتن چند عکس از محیط رصد خانه رهسپار قله شدیم که با وجود باد سرد در ساعت 11:30 موفق به زدن قله شدیم .
با گرفتن چند عکس و مراسم قله در ساعت 12 فرود از یال چپی را آغاز و بیشتر مسیر را برف اسکی کرده و رآس ساعت 15 در کنار ساختمان گلی مشغول خوردن نهار شدیم .
در ساعت 15/30 راهی مقصد و در ساعت 17 عصر ،اعضاء گروه در کمال صحت و سلامت و شادابی از همدیگر جدا شدند.

گزارشگر : روزبه
عکاس : احسان صمدی
موضوع: گزارشات باشگاه » گزارش درون استانی نويسنده modir  12-01-1396, 12:08   بازديد: 329
ارسال ديدگاه
نام:
ايميل:
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler