عضويت    ورود
پنل ورودي
» » گزارش صعود به قله ی میل اردستان_زمستانه95

مختصری از کوه میل اردستان
کوه میل اصفهان با ارتفاع 3035 متر از سطح دریا در جنوب شرقی استان اصفهان قرار دارد . مناسب ترین مسیر برای دسترسی به قله این کوه از شهرستان کوهپایه و روستای علون آباد میباشد . از روستای علون آباد که در سی کیلومتری جاده کوهپایه به نیستانک قرار دارد ؛ و از مزرعه جعفر آباد که تابلو آن کنار جاده مشخص می باشد یالهای مشرف به قله نمایان است و مکان مناسبی برای شروع است. یک برنامه یک روزه زمان خوبی برای اجرای صعود به قله میل میباشد . از فراز قله کوه های اطراف اصفهان مانند کلاه قاضی ؛ مارشنان ؛ صفه و... خود نمایی میکنند .

گزارش صعود به قله 3035 متری میل :

اعضا شرکت کننده

1 - خانم آقایی
2 - غلام کبیری ( همایون )
3 - مجید ماهوش ( کوروش )
4 - عبدالرحمان موسوی ( روزبه ) سرپرست

گزارش صعود به قله ی میل اردستان_زمستانه95

صبح روز جمعه 1395/11/08 اعضا توسط یک دستگاه اتومبیل شخصی راهی مقصد شد و پس از طی مسافت 120 کیلومتر به اول پاکوب رسیدند.
برای رسیدن به مقصد جاده اصفهان - نایین را تا شهر کوهپایه طی کردیم و پس از پمپ بنزین تقاطع دوم به طرف اصفهان را دور زده و در سمت راست وارد جاده علون آباد شدیم و پس از طی حدود 25 کیلومتر به روستای علون آباد رسیدیم و با وجود باد شدید درون خودرو صبحانه خوردیم و وارد خیابان امام رضا (به طرف روستای کجان ) شدیم و پس از طی 2 کیلومتر با دیدن تابلوی جعفر آباد بعد از سربالایی دوم وارد جاده خاکی سمت راست شدیم و از کنار درختان بادام تا تک درخت توت پیش رفتیم و خودرو را پارک کردیم ساعت 8:30 پس از بستن کوله روی پاکوب مسیر دره ( لااژدها ) را پیمودیم و ساعت 10 زیر درختان تنومند بید و گردو با خوردن چای و تنقلات نیروی دوباره ای گرفتیم پس از تک درخت گردو یال سمت راست را انتخاب و با وجود برفی که در منطقه بود بدون بستن یخ شکن روی پاکوب اصلی قرار گرفتیم .( لازم به ذکر است که سرعت 70 کیلومتری باد نیرو و زمان مضاعفی را از ما طلب می کرد.)
ساعت 12 ظهر با وجود باد شدید موفق به صعود قله شدیم و پس از گرفتن عکس و فیلم یادگاری و چند دقیقه استراحت در کنار سنگ یادبود که روی قله قرار داشت از مسیر رفت برف اسکی کردیم تا به زیر درختان بید رسیدیم و ساعت 14 مشغول خوردن نهار شدیم .
پس از نهار مسیر دره لااژدها را فرود آمدیم و در نهایت ساعت 15:45 منطقه را ترک کردیم و ساعت 16:50 در کمال صحت وسلامت و با خاطره خوش به مقصد رسیدیم .

گزارش از سرپرست : روزبه

عکس : کوروش
موضوع: گزارشات باشگاه, گزارش درون استانی نويسنده modir  12-01-1396, 12:47   بازديد: 598
ارسال ديدگاه
نام:
ايميل:
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler